مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 12:202020-11-09سياسي

شهدای سلامت با آگاهی از خطر کرونا دل به آتش زدند


شهدای سلامت با آگاهی از خطرناک بودن ویروس مهلک کرونا، در حالی که با کمبود ماسک و لباس محافظتی روبرو بودیم، دل به آتش زدند و مانند پروانه به دور بیمار گشتند و سوختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید نمکی، در جلسه کمیته ملی شهید خدمت که با حضور معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ساختمان مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، ضمن قدردانی برای پیگیری امور مربوط به شهدای خدمت عرصه سلامت، افزود: تکریم شهدا تکریم ساختارهای قدرتمند و ارزشی یک نظام است و بی حرمتی نسبت به شهید و خانواده اش لرزان کردن پایه های حکومتی است که مبتنی بر خون شهدا ایستاده است.

هرچند کسی که شهید شده است، به جایگاهی رسیده که نیازی به تکریم بندگان خاکی خدا ندارد، آنها به پروردگار و اولیا الله بسیار نزدیک هستند و این ما هستیم که نیازمند شفاعت آنها در روز قیامت هستیم.

وی ادامه داد: شهدا در تمام زمینه ها که برای آب، خاک، سرزمین، سلامت، حرمت، دین و آیین یک کشور جنگیده و به فیض رفیع شهادت نایل شوند، در اوج رستگاری اند.

شهدایی مانند دکتر زارع که چشم پزشک فوق تخصص قرنیه بود، چنانچه بخواهیم از بعد مسائل مادی به مساله بنگریم، اگر قرار بود از حرفه اش کسب درآمد کند، از هر جراحی می توانست چند برابر مبالغی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای سلامت با آگاهی از خطر کرونا دل به آتش زدند

شهدای سلامت با آگاهی از خطر کرونا دل به آتش زدند