مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 14:502020-11-09اقتصادي

شهرک تخصصی صنایع پایین دستی پتروشیمی در ایلام ایجاد می شود


استاندار ایلام با اشاره به ظرفیت های نفت و گاز در استان ایلام، گفت: شهرک تخصصی صنایع پایین دستی پتروشیمی در ایلام ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی عصر دوشنبه در نشست ستاد بحران استان ضمن تشکر از مجموعه عوامل و دست اندرکار در مهار آتش سوزی پتروشیمی ایلام، بیان کرد: ورود به موقع در بحران نقش حائز اهمیتی در کنترل آتش سوزی داشت.

وی در ادامه گفت: به محض دریافت خبر آتش سوزی بدون فوت وقت با تشکیل ستاد مدیریت بحران به صورت مجازی به همه عوامل دست اندرکار فراخوان داده شد و خوشبختانه این مهم در کمترین زمان ممکن انجام شد.

رییس ستاد بحران استان در ادامه خواستار بررسی علل و عوامل حادثه توسط دستگاه های متولی شد.

سلیمانی دشتکی در بخش دیگری از صحبت های خود از آماده افتتاح شدن واحد الفین پتروشیمی ایلام خبر داد و گفت: بر طبق گفته مسئولان پتروشیمی ایلام بعد از سال ها چشم انتظاری بالاخره واحد الفین مجتمع پتروشیمی ایلام موسوم به الفین سیزدهم به عنوان تنها واحد الفین در غرب کشور آماده افتتاح شده است.

وی ادامه داد: این یک خبر خوشحال کننده و امید بخش برای استان است چراکه این واحد مهمترین واحد فرایندی و قلب مجتمع و ورودی اصلی خوراک مجتمع به شمار می آید و این مهم نویدبخش تولید پایدار، ایجاد اشتغال و رونق توسعه صنعتی در است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک تخصصی صنایع پایین دستی پتروشیمی در ایلام ایجاد می شود

شهرک تخصصی صنایع پایین دستی پتروشیمی در ایلام ایجاد می شود