مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 15:002020-11-09حوادث

اجرای طرح جمع آوری معتادان پرخطر و متجاهر در زنجان


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: ماموران با اجرای طرح جمع آوری معتادان پرخطر و متجاهر 12 معتاد را در شهر زنجان دستگیر و به مرکز بازپروری و مقام قضایی معرفی کردند.

- سعید بابایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: پاک سازی نقاط آلوده و پاتوق های مصرف مواد مخدر و جمع آوری معتادان از مطالبات و دغدغه های مردم است که باید با جدیت تمام پیگیری شود.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان ادامه داد: با اجرای این طرح، فروشندگان مواد مخدر در مناطق و محلات مختلف شناسایی و برای اعمال مجازات ها به مراجع قضایی معرفی می شوند.

وی از اجرای طرح پاکسازی و دستگیری معتادان پرخطر در سطح شهر خبر داد و گفت: با اجرای این طرح 12 معتاد و خرده فروش مواد دستگیر و انواع مواد مخدر از آنها کشف شد.

 بابایی ادامه داد: در راستای تامین نظم و امنیت جامعه و درخواست های مردمی طرح شناسایی محل پاتوق معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر در استان زنجان با رعایت همه شیوه نامه های بهداشتی به اجرا در آمد.

وی تصریح کرد: ماموران با اجرای این طرح 12 معتاد متجاهر و پرخطر را در شهر زنجان دستگیر و به مرکز بازپروری و مقام قضایی معرفی کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح از دستگیرشدگان انواع مواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح جمع آوری معتادان پرخطر و متجاهر در زنجان

اجرای طرح جمع آوری معتادان پرخطر و متجاهر در زنجان