مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 15:052020-11-09اقتصادي

گیلان در حوزه فناوری کشور از جایگاه خوبی برخوردار است


رییس پارک علم و فناوری گیلان با اشاره به علاقه شهروندان گیلانی به بهره مندی از فناوری های روز، گفت: گیلان در حوزه فناوری جایگاه خوبی در کشور دارد.

- رشت- رییس پارک علم و فناوری گیلان با اشاره به علاقه شهروندان گیلانی به بهره مندی از فناروهای روز، گفت: گیلان در حوزه فناوری جایگاه خوبی در کشور دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی باستی عصر دوشنبه در نشست خبری چهار میلیارد سرمایه گذاری خطرپذیر در گیلان ، عنوان کرد: در سال های گذشته اکوسیستم استارتاپی گیلان اطلاعات مربوط به مجموعه های برتر کشوری را شامل شده در حالی که این استان در حوزه فناوری حائز رتبه خوبی است.

رییس پارک علم و فناوری گیلان با اشاره به علاقه و اعتماد مردم استان به حوزه فناوری، بیان کرد: گیلان بعد از تهران حائز رتبه دوم در تعداد اپلیکیشن های تولید شده است اما با وجود آمار بالای تولید، از نظر جذب سرمایه و فروش وضعیت مناسبی ندارد.

وی با بیان اینکه هدایت و ساماندهی روی مجموعه هایی که به صورت ارگانیک در گیلان هستند وضعیت خوبی ندارد، افزود: صندوق پژوهش و فناوری از زمان افتتاح خود عملکرد خوبی داشته و برنامه های برگزیده شده فرصت خوبی برای سرمایه گذاران به وجود می آورد که به گیلان به عنوان بهشت استارتاپ ها توجه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان در حوزه فناوری کشور از جایگاه خوبی برخوردار است

گیلان در حوزه فناوری کشور از جایگاه خوبی برخوردار است