مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 15:252020-11-09سياسي

بهره برداری از 5 طرح عمرانی در جشن روز کیش


ویژه برنامه های جشن روز کیش در نشست خبری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش تشریح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، غلامحسین مظفری رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در نشست خبری با اصحاب رسانه در جزیره کیش، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای وطن، گفت: ما باید قدردان خون پاک این عزیزان و ادامه دهنده راه آنها و در زمره خدمت کنندگان به مردم باشیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز کیش افزود: قدردان زحمات اشخاصی هستیم که در گذشته برای آبادانی کیش به عنوان بخشی از کشور تلاش کردند.

روز کیش فرصتی و بهانه ای برای یادآوری زحمات و تلاش های انجام شده در تمامی زمینه ها است و قطعاً همه ما باید قدردان و شکرگزار خداوند متعال باشیم که این نعمت را به ما ارزانی داشته است و جزیره ای زیبا در اختیار ما قرار گرفته است تا ظرفیت ها را برای توسعه هرچه بیشتر به کار گیریم.

وی با بیان اینکه مردمان سختکوشی در طول قرن ها در کیش زندگی کرده و فراز و فرودهای بسیاری طی کرده اند، گفت: در دوران معاصر نیز اتفاقات بزرگ تری رخ داده، به ویژه قوانین و مقرراتی که زمینه سرمایه گذاری در جزیره زیبای کیش موجب شده و همه این اتفاقات مرهون تلاش های سرمایه گذاران، مدیران، کارکنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 5 طرح عمرانی در جشن روز کیش

بهره برداری از 5 طرح عمرانی در جشن روز کیش