مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 15:352020-11-09سياسي

دورهمی های خانوادگی ظلم مسلم به سالمندان است


دورهمی و اصرار بر دید و بازدید مادربزرگ ها و پدر بزرگ ها، در این روزهای کرونایی ظلم مسلم به سالمندان است.

- ایسنا/مرکزی فرماندار اراک گفت: دورهمی و اصرار بر دید و بازدید مادربزرگ ها و پدر بزرگ ها، در این روزهای کرونایی ظلم مسلم به سالمندان است.

حسین بختیاری 19 آبان ماه در جلسه شورای شهر اراک با بیان اینکه در کلانشهر اراک ایراداتی دارد اما نکات مثبتی هم شاهدیم، افزود: این کلانشهر در سطح کشور از باب ماسک زدن مردم رتبه اول را دارد و پروتکل ها را رعایت می کند و در برخی مقاطع تا 95 درصد هم شاهد استفاده از ماسک بوده ایم.

وی افزود: بازدیدها از مرکز شهر و حاشیه آن گویای رعایت پروتکل ها از سوی مردم است و 85 درصد رعایت کنندگان پروتکل ها در واقع از مسئولان می خواهند که نسبت به 15 درصد متخلف برخورد قانونی داشته باشند که این روال در حال طی شدن است.

فرماندار اراک تصریح کرد: انتظار داریم مراجع مرتبط در اجرای مصوبات و کاهش مبتلایان و مرگ و میر در کنار دانشگاه علوم پزشکی باشند.

وی با بیان اینکه در اراک سازمان ها، ادارات و نهاد ها پروتکل ها را رعایت می کنند و گزارشات کمی مبنی بر عدم رعایت وجود دارد، گفت: آنچه نگران کننده است، موضوع تجمعات است، تجمعات رسمی کنترل شده است، اما تجمعات غیررسمی مانند عروسی ها را شاهدیم و اینکه چه هدفی را دنبال می کنند مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورهمی های خانوادگی ظلم مسلم به سالمندان است

دورهمی های خانوادگی ظلم مسلم به سالمندان است