مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 16:452020-11-09بين الملل

امارات با فریبکاری جوانان سودانی را برای نبرد در لیبی اجیر می کند


دیده بان حقوق بشر سازمان ملل متحد جزییات جدیدی از اقدام شرکت اماراتی«بلک شیلد» در جذب صدها جوان سودانی و ارسال آنها به لیبی برای نبرد در کنار ژنرال «خلیفه حفتر» در برابر نیروهای دولت وفاق ملی افشا کرد.

- دیده بان حقوق بشر سازمان ملل متحد جزییات جدیدی از اقدام شرکت اماراتی بلک شیلد در جذب صدها جوان سودانی و ارسال آنها به لیبی برای نبرد در کنار ژنرال خلیفه حفتر در برابر نیروهای دولت وفاق ملی افشا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، دیدبان حقوق بشر سازمان ملل متحد جزییات جدیدی از اقدام شرکت خدمات امنیتی امارات موسوم به بلک شیلد در جذب صدها جوان سودانی و ارسال آنها به لیبی برای نبرد در کنار ژنرال خلیفه حفتر در برابر نیروهای دولت وفاق ملی فاش کرد.

این نهاد حقوقی وابسته به سازمان ملل متحد در سایت رسمی خود نوشت: شرکت بلک شیلد امارات با 270 جوان سودانی برای کار به عنوان محافظ امنیتی در این کشور قرارداد امضا کرد اما به محض ورود این افراد به ابوظبی در سپتامبر سال 2019، گذرنامه های این افراد به همراه موبایل شان مصادره و تحت تمرینات نظامی قرار گرفتند سپس به پایگاهی نظامی در شهر راس لانوف که تحت کنترل نیروهای حفتر قرار دارد، انتقال داده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات با فریبکاری جوانان سودانی را برای نبرد در لیبی اجیر می کند

امارات با فریبکاری جوانان سودانی را برای نبرد در لیبی اجیر می کند