مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 17:052020-11-09سياسي

ضرورت احداث جاده از سد ستارخان به معدن مس سونگون


نماینده مردم اهر و هریس در مجلس بر ضرورت احداث جاده از سد ستارخان به معدن مس سونگون با سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع مس تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل اززاده امشب در دیدار مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، فرماندار شهرستان اهر و مدیر مجتمع مس آذربایجان با کارکنان معدن مس مزرعه اظهار داشت: قبلاً معدن مس مزرعه را متروکه اعلام کرده بودند اما با حمایت های مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران توانستیم این معدن را مجدداً احیا کنیم و از طرفی اخذ مجوز اکتشافات جدید در این معدن از نتیجه پیگیری ها است.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس بابیان این که اگر اکتشافات معدن مس مزرعه به نتیجه مثبت ختم شود می تواند در اشتغال، تولید و درآمد تأثیر زیادی داشته باشد، گفت: خوشبختانه اکتشافات در مناطق روستاهای مغار، بصیرآباد و مجیدآباد از 40 روز قبل شروع شده و اکتشافات بین روستاهای یخفروزان و قلندر نیز به زودی آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: حدود 5 یا 6 واحد از معادن شهرستان اهر در اختیار شرکت ملی صنایع مس ایران است و مردم اهر انتظار اشتغال جوانان بیکار را در این معادن دارند.

محرم زاده با اشاره به نامناسب بودن جاده دسترسی به معدن مس مزرعه و روستاهای هم جوار این معدن گفت: انتظار داریم با تأمین منابع از سوی شرکت ملی صنایع مس ایران؛ بتوانیم راه دسترسی به معدن مس مزرعه و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت احداث جاده از سد ستارخان به معدن مس سونگون

ضرورت احداث جاده از سد ستارخان به معدن مس سونگون