مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 17:152020-11-09بين الملل

دیدار سفیر ایران با نخست وزیر دولت نجات ملی یمن


سفیر جمهوری اسلامی ایران در صنعاء تأکید کرد که در راستای استحکام بخشیدن به روابط برادرانه و توسعه این روابط در تمام زمینه های علمی، اقتصادی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رسمی یمن (سبأ )، شامگاه امروز (دوشنبه)، از دیدار حسن ایرولو سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن با عبدالعزیز صالح بن حبتور نخست وزیر دولت نجات ملی یمن (در صنعاء) خبر داد.

طبق این گزارش، نخست وزیر یمن به مناسبت تعیین سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در این کشور با حسن ایرلو سفیر ایران دیدار و گفت و گو کرده است.

دو طرف در این دیدار درباره همکاری ایران و یمن و مردم برادر این دو کشور و همچنین راه های تقویت و توسعه همکاری در تمامی ابعاد سیاسی، اقتصادی، توسعه و فرهنگی رایزنی کردند.

طبق این گزارش، نخست وزیر یمن ضمن خوش آمدگویی به سفیر ایران در سرزمین دوم او ، تأکید کرد که در راستای خدمت به فعالیت های دیپلماتیک سفیر ایران در زمینه تحکیم همکاری های دو جانبه و خدمت به منافع دو کشور، سفیر جمهوری اسلامی ایران از تمام اشکال حمایت و همکاری دستگاه های دولتی یمن برخورد خواهد شد.

عبدالعزیز بن حبتور در ادامه اظهاراتش از موضع شرافتمندانه برادران ایرانی در قبال مصیبت های کنونی یمن و همچنین موضع تهران در قبال مسئله محوری امت عربی و اسلامی، مسئله فلسطین، تقدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سفیر ایران با نخست وزیر دولت نجات ملی یمن

دیدار سفیر ایران با نخست وزیر دولت نجات ملی یمن