مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 20:402020-11-09حوادث

آزادی از زندان پس از 2 جنایت


19»/ سرقت تلفن همراه به خاطرهزینه دانشگاه/ متهم به قتل در دادگاه: دوستم مستحق مرگ بود/ اعتراف دزد سابقه دار به 18 فقره سرقت دوچرخه/ سرقت های خشن زورگیران بیکار!/ ناقووس مرگ در مرداب!/ انهدام باند سارقان حرفه ای توپی زن/ آزادی .

- کلاهبرداری در قالب اینترنت رایگان ویژه دانش‌آموزانیکی از ترفند‌های مجرمان سایبری برای نفوذ به حریم خصوصی کاربران و سرقت اطلاعات بانکی آنان، انتشار لینک‌های جعلی در قالب ارائه بسته اینترنت رایگان ویژه دانش‌آموزان در اپلیکیشن شاد است.

لینک معرفی شده، دانش‌آموزان را به یک درگاه بانکی جعلی (فیشینگ) هدایت کرده و پس از دریافت اطلاعات بانکی آنان، اقدام به برداشت وجه از حساب کاربران به صورت غیرمجاز می‌کند.

در صورت دریافت پیام از سوی افراد ناشناس در اپلیکیشن شاد، به هیچ عنوان اعتماد نکرده و بر روی آن کلیک نکنید و هنگام واریز وجه با استفاده از درگاه‌های پرداخت الکترونیکی پروتکل‌های امنیتی، آدرس صحیح درگاه بانکی مورد نظر، اطلاعات تماس با ما در سایت و نشان اعتماد الکترونیکی را به طور کامل بررسی نموده تا در دام کلاهبرداران سایبری قرار نگیرید.

مدیران، معلمان و دانش‌آموزان، جهت نصب و به روزرسانی اپلیکیشن شاد حتماً به سایت وزارت آموزش و پرورش به آدرس اینترنتی https:‎//www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی از زندان پس از 2 جنایت

آزادی از زندان پس از 2 جنایت