مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 21:152020-11-09سياسي

متقاضیان قمی مسکن ملی در قم مسکن می گیرند/ شهر جدید امیرکبیر منتفی است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با تأکید بر این که متقاضیان قمی مسکن ملی اجباری برای رفتن به شهر جدید امیرکبیر ندارند اظهار کرد: هیچ مشکلی برای تأمین زمین مسکونی در داخل استان نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محسن بهشتی در حاشیه نشست شورای تأمین مسکن استان و در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به پیشرفت فیزیکی طرح اقدام ملی مسکن در پردیسان قم بیان کرد: بحمدالله در این طرح و بر اساس ارزیابی های نوشته و تأکید شد که مدیریت استان برای تأمین مسکن قمی ها از ظرفیت خود استان استفاده خواهد کرد.

وی افزود: در همین نامه درخواست الحاق زمین به محدوده شهری قم هم انجام شد تا بتوانیم نیاز متقاضیان واقعی را تأمین کنیم.

بهشتی اضافه کرد: البته امیدواریم بتوانیم از ظرفیت شهرهای کوچک استان یعنی قنوات، کهک، جعفریه، دستجرد و سلفچگان هم در این موضوع استفاده کنیم تا این امر سبب تقویت این شهرها هم بشود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه الحاق اخیر 63 هکتار زمین در انتهای شهرک قدس هم به منظور تأمین بخشی از مسکن متقاضیان استانی انجام شده است خاطرنشان کرد: به هر حال تأمین مسکن قمی ها در شهر جدید امیرکبیر منطقی و مورد قبول مدیریت استان نیست و قطعا این تأمین را در داخل خود استان پیگیری خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان قمی مسکن ملی در قم مسکن می گیرند/ شهر جدید امیرکبیر منتفی است

متقاضیان قمی مسکن ملی در قم مسکن می گیرند/ شهر جدید امیرکبیر منتفی است