مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 04:052020-11-10سياسي

ثبت 654 درخواست در سامانه فرزند خواندگی در مازندران


بیشترین متقاضی مربوط به شهرستان ساری با 138 مورد و کمترین مربوط به جویبار با 4 مورد است و همچنین 13 مورد از متقاضیان خانم های بدون خانواده یا مجرد هستند و 572 مورد خانواده های بدون فرزند و 69 مورد نیز خانواده های دارای فرزند هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، فرزاد گوهردهی در آستانه فرارسیدن روز جهانی فرزند خواندگی در جمع خبرنگاران گفت: فراهم کردن زمینه تسهیلات لازم برای نگهداری افراد که نیاز به سرپرستی و یا نگهداری را دارند و همچنین زمینه بازتوانی و خود اتکایی آنان و یا زمینه فرزند پذیری آنان در خانواده های فرزند پذیر بر عهده سازمان بهزیستی است.

وی افزود: کودکانی که به علت فوت یا شناخته نشدن یا عدم صلاحیت اخلاقی پدر ، مادر ، جد پدری و وصی منصوب از سوی ولی قهری ، توسط مرجع قضایی به سیستم مراقبتی بهزیستی معرفی می شوند و پذیرش این کودکان با هدف صیانت از حقوق کودک بی سرپرست و بد سرپرست معرفی شده از سوی مراجع قضایی به سازمان بهزیستی جهت تعیین مراقبت، ارزیابی نیازها و چگونگی ارائه خدمات صورت می گیرد.

مدیرکل بهزیستی مازندران یکی از رویکردهای جدید علمی در زمینه ارائه خدمات اجتماعی مبتنی بر مؤسسه زدایی را تقویت حضور خانواده در اجرای برنامه های دولت و احیاء کارکردهای خانواده عنوان کرد و گفت: ساماندهی و تجهیز منابع و امکانات،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 654 درخواست در سامانه فرزند خواندگی در مازندران

ثبت 654 درخواست در سامانه فرزند خواندگی در مازندران