مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 04:502020-11-10اجتماعي

آیا باران در راه هرمزگان است؟


معاون فنی سازمان هواشناسی هرمزگان گفت: تحت تاثیر فعالیت یک سامانه ی بارشی نیز طی روزهای جمعه و شنبه، برای استان ابرناکی و گذر ابر و در برخی نقاط رگبار باران، - کیانوش عارفی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهارکرد: طی امروز سه شنبه، 20 آبان ماه، شرایط جوی و دریایی پایداری برروی استان حاکم خواهد بود و در ساعات صبح، مه رقیق صبحگاهی برروی سواحل و جزایر پیش بینی می شود و در ساعات بعد از ظهر وزش بادهای سطحی برروی دریا پدیده غالب خواهد بود.

وی افزود: روز چهارشنبه 21 آبان ماه نیز همین شرایط جوی در استان پیش بینی می شود و شرایط دریا جهت ترددهای دریایی مساعد خواهد بود.

 به گفته معاون هواشناسی هرمزگان، روزهای پنجشنبه و جمعه افزایش سرعت بادهای شرقی برروی مناطق دریایی پیش بینی می شود و دریا متلاطم خواهد شد و تحت تاثیر فعالیت یک سامانه ی بارشی نیز طی روزهای جمعه و شنبه، برای استان ابرناکی و گذر ابر و در برخی نقاط رگبار باران، گاهی رعد و برق پیش بینی می شود.

عارفی عنوان کرد: از نظر دمایی، امروز و فردا، افزایش نسبی دمای بیشینه و پایان هفته افزایش دمای کمینه و رطوبت نسبی هوا پیش بینی می شود.

انتهای پیام/ 88055


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا باران در راه هرمزگان است؟

آیا باران در راه هرمزگان است؟