مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 04:552020-11-10سياسي

صف های طولانی برای فرزندخواندگی


فرزندخواندگی شاید بهترین راه برای جلوگیری از تبعات نداشتن فرزند و والدین برای زوج های جوان و کودکانی باشد که بنا بر دلایلی از والدین محروم هستند، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرزندخواندگی شاید بهترین راه برای جلوگیری از تبعات نداشتن فرزند و والدین برای زوج های جوان و کودکانی باشد که بنا بر دلایلی از والدین محروم هستند، والدین بسیاری درخواست پذیرش فرزند دارند، اما به علت کمبود کودک بی سرپرست و بدسرپرست تحت حمایت بهزیستی نمی توانند سرپرستی کودک را بر عهده بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همه انسان ها در زندگی خود حسرت نداشته هایشان را می خورند، زوج هایی را در اطراف خود می شناسیم که هزینه های سرسام آوری را برای درمان ناباروری متحمل می شوند، اما در این بین افرادی نیز هستند که به دلایل متعدد سعی می کنند از قبول مسئولیت پدر و مادری شانه خالی کنند.

شنیدن صدای خنده و گریه نوزاد یکی از دلنشین ترین نواهای دنیا است که تعدادی از زوج های جوان که تعداد آن ها در این روزها نیز کم نیست در حسرت شنیدن این صدا هستند.

واژه سرراهی برای ما تداعی کننده کودکی است که والدین این کودک به هزار و یک دلیل از جمله فقر، عدم قبول مسئولیت نگهداری کودک توسط یکی از والدین، بارداری ناخواسته و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صف های طولانی برای فرزندخواندگی

صف های طولانی برای فرزندخواندگی