مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 04:552020-11-10اقتصادي

31 کارگاه تولید ماسک توسط مددجویان خراسان شمالی فعالیت می کنند


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هم اکنون 31 کارگاه توسط مددجویان این نهاد درزمینه تولید ماسک پارچه ای و یک بارمصرف بهداشتی و لباس بیمارستانی فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مجید الهی راد با اشاره به نیاز عموم مردم و کارکنان بیمارستان ها به تجهیزات بهداشتی، مددجویان این نهاد کارگاه های خیاطی را تبدیل به کارگاه تولید ماسک بهداشتی و لباس بیمارستانی کرده اند، اظهار کرد: این واحدهای تولیدی تجهیزات بهداشتی زمینه اشتغال زایی 160 مددجوی استان را فراهم آورده است.

وی بابیان اینکه مددجویان امسال توانستند 305 هزار و 300 ماسک و لباس بیمارستانی تولید کنند، اضافه کرد: از این میزان 229 هزار و 800 عدد ماسک پارچه ای، 67 هزار و 480 عدد ماسک بهداشتی یک بارمصرف و هشت هزار و 100 عدد نیز لباس بیمارستانی (گان) بوده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه در ابتدای آغاز به کار این واحدها، تعدادی از ماسک ها توسط کمیته امداد استان خریداری و در بین اقشار محروم توزیع شد، تصریح کرد: هم اکنون این واحدهای تولیدی، ماسک ها را برای فروش در داروخانه ها و بازار استان تولید می کنند.

وی در ادامه به ارائه گزارشی از فعالیت های این نهاد درزمینه اشتغال زایی مددجویان پرداخت و ادامه داد: در نیمه نخست سال ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31 کارگاه تولید ماسک توسط مددجویان خراسان شمالی فعالیت می کنند

31 کارگاه تولید ماسک توسط مددجویان خراسان شمالی فعالیت می کنند