مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 05:102020-11-10پزشكي

وضعیت افتضاح است؛ رودربایستی ها را کنار گذاشته و با خاطیان برخورد قاطع کنید


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تاکید برآنکه پایان پاییز و زمستان سختی در پیش داریم، مطرح کرد: مردم باید به این باور برسند که برای شکست این بیماری، - ایسنا/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تاکید برآنکه پایان پاییز و زمستان سختی در پیش داریم، مطرح کرد: مردم باید به این باور برسند که برای شکست این بیماری، مشارکت و مسئولیت پذیریشان در راس امور قرار دارد.

دکتر سید وحید احمدی طباطبایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت استان کرمان به لحاظ شیوع کرونا گفت: متاسفانه شاهد روند صعودی ابتلا و مرگ و میر در استان کرمان هستیم و در برخی روزها بیش از 20 نفر در استان کرمان به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست می دهند که به شدت جای تاسف دارد.

وی با بیان اینکه فعلا استان کرمان وضعیت خوبی ندارد، تصریح کرد: 7 شهرستان استان کرمان در وضعیت سیاه قرار دارند و مابقی شهرهای استان در وضعیت زرد، نارنجی و قرمز می باشند.

متاسفانه تقریبا ظرفیت بیمارستان های افضلی پور و پیامبر اعظم (ص) شهر کرمان (بیمارستان های مرجع بیماران کرونایی استان کرمان) تکمیل شده اند و از بیمارستان های دیگر برای پذیرش و خدمت رسانی به بیماران کرونایی کمک گرفته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت افتضاح است؛ رودربایستی ها را کنار گذاشته و با خاطیان برخورد قاطع کنید

وضعیت افتضاح است؛ رودربایستی ها را کنار گذاشته و با خاطیان برخورد قاطع کنید