مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 05:152020-11-10حوادث

آغاز ترخیص موتورسیکلت های رسوبی توقیفی در پارکینگ ها


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان از آغاز طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی توقیف شده در پارکینگ ها از 17 آبان ماه خبرداد.

- ایسنا/هرمزگان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان از آغاز طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی توقیف شده در پارکینگ ها از 17 آبان ماه خبرداد.

سرهنگ مجید صالح پور صبح امروز(20 آبان ماه) در تشریح جزییات این خبر گفت: در اجرای ابلاغیه پلیس راهور ناجا و با هدف جلوگیری از ایجاد ضررو زیان به اموال عمومی، طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی با نگرش بر احقاق حق مردم از روز شنبه 17 آبان ماه در سراسر استان آغاز شده است.

وی با اشاره به عدم ترخیص موتورسیکلت های با حجم موتور بیش از 250 سی سی در این طرح ، افزود : مسئولیت احراز اسناد، هویت افراد و مالکیت وسایل نقلیه توقیفی برعهده دفاتر پلیس + 10 بوده و هویت مالکیت ومراجعان قبل از مراجعه به پارکینگ یا اجراییات و غیره توسط این دفاتر احراز می شود.

این مسئول انتظامی مبلغ هزینه وسایل نقلیه رسوبی در توقفگاه های درجه یک مرکز استان را 3 هزار ریال و هزینه توقف پارکینگ های درجه 2و 3 سایر شهرستان ها به ترتیب 3 هزار و 1800 ریال عنوان کرد.

سرهنگ صالح پور اظهار کرد: بر اساس این دستور العمل دفاتر پلیس + 10 و واحدهای رسیدگی به اعتراضات ناشی از تخلفات رانندگی موظف شده اند در طول 2 ماه اجرای طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ترخیص موتورسیکلت های رسوبی توقیفی در پارکینگ ها

آغاز ترخیص موتورسیکلت های رسوبی توقیفی در پارکینگ ها