مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 05:202020-11-10سياسي

شهرداری همدان در انعقاد قراردادهای حوزه فناوری ضعیف عمل کرده است


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر همدان از آغاز جلسات بررسی شش دوازدهم بودجه سال99 شهرداری خبر داد و گفت: شهرداری همدان در تأمین مالی و انعقاد قراردادهای حوزه فناوری ضعیف بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید بادامی نجات عصر دوشنبه در جلسه بررسی شش دوازدهم بودجه سال 99 شهرداری، گفت: بررسی شش دوازدهم بودجه سال 99 شهرداری یکی از اساسی ترین مباحث حوزه مدیریت‎شهری است که در این جلسات به دنبال شناسایی نقاط ضعف و قوت مدیریت‎شهری هستیم تا در حوزه اجرایی لحاظ شود.

بادامی نجات با بیان اینکه عملکرد دو مجموعه شورای شهر و شهرداری به هم گره خورده است؛ اظهار کرد: اگر شهرداری به درستی عمل کند، نشان‎دهنده این مهم بوده که عملکرد شورا خوب بوده و اگر شورای شهر، خوب اقدام کند، حرکت شهرداری می تواند پیش رو باشد.

وی گفت: بر اساس شواهد موجود، شهرداری همدان طی 2 تا 3 سال گذشته در بسیاری از مباحث نسبت به شهرهای هم‎تراز و برخی کلانشهرها، جلوتر است؛ به گونه ای اگر بتوانیم این عملکردها را با شاخصه ، به عدد تبدیل کنیم، این ادعا به راحتی اثبات می شود.

بادامی نجات افزود: حوزه درآمد شهرداری و حوزه های مختلف توسعه ای در شهر همدان بر اساس بررسی کلیات شش دوازدهم بودجه سال 1399 شهرداری، مناسب بوده و عملکرد مجموعه در حوزه عمرانی، خدمات شهری و فرهنگی قاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری همدان در انعقاد قراردادهای حوزه فناوری ضعیف عمل کرده است

شهرداری همدان در انعقاد قراردادهای حوزه فناوری ضعیف عمل کرده است