مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 06:102020-11-10فرهنگي

«نغمه چنگ» شنیدنی شد/ آلبومی با مرور یادگاری های فرامرز پایور


«نغمه چنگ» عنوان یکی از تازه ترین آثار منتشرشده عرصه موسیقی است که به آهنگسازی سعید ثابت، همراهی گروه «پایور» و خوانندگی شهرام آبرومند در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

- نغمه چنگ عنوان یکی از تازه ترین آثار منتشرشده عرصه موسیقی است که به آهنگسازی سعید ثابت، همراهی گروه پایور و خوانندگی شهرام آبرومند در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آلبوم نغمه چنگ به آهنگسازی سعید ثابت با همراهی گروه پایور و خوانندگی شهرام آبرومند در ژانر موسیقی ردیف دستگاهی ایران منتشر شد.

راز و نیاز به آهنگسازی فرامرز پایور و تنظیم سعید ثابت، ساز و آواز به همراه کمانچه با شعر حافظ، تصنیف امان با شعر و آهنگ عارف قزوینی و تنظیم فرامرز پایور، چهار مضراب سنتور و ارکستر ساخته فرامرز پایور با تنظیم سعید ثابت، تصنیف بهانه با شعر شیخ بهایی و آهنگسازی سعید ثابت، تصنیف نازار دلی بر اساس یک ملودی قدیمی با تنظیم سعید ثابت و اشعاری از مولانا و ابوسعید ابوالخیر، ضربی نغمه و فرود به آهنگسازی فرامرز پایور و تنظیم سعید ثابت، ساز و آواز به همراه نی و سنتور با اشعاری از حافظ و باباطاهر، تصنیف نغمه چنگ با شعر حافظ و آهنگسازی سعید ثابت و رنگ بر اساس یک ملودی قدیمی و تنظیم سعید ثابت آثاری هستند که در این آلبوم گنجانده شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نغمه چنگ» شنیدنی شد/ آلبومی با مرور یادگاری های فرامرز پایور

«نغمه چنگ» شنیدنی شد/ آلبومی با مرور یادگاری های فرامرز پایور