مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 06:152020-11-10اقتصادي

نصب المان شهدای گمنام شهر شیرین سو پس از 5 سال انتظار


شهردار شیرین سو از پیشرفت 90 درصدی اجرای پروژه المان شهدای گمنام شهر شیرین سو خبر داد و گفت: این پروژه به زودی رونمایی می شود و به بهره برداری خواهد رسید.

- سیدمصطفی موسوی در حاشیه بازدید از عملیات ساماندهی مزار شهدای گمنام شهر شیرین سو در جمع خبرنگاران، افزود: پنج سال و اندی پیش پیکر دو تن از شهدای گلگون کفن گمنام این سرزمین در یکی از بوستان های شیرین سو آرام گرفتند و در سال جاری پس از طراحی المان، ساخت آن آغاز شد و به زودی رونمایی می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر محل تدفین شهدای گمنام به بوستان بزرگی تبدیل شده است که با مصوبه کمیته نامگذاری اماکن عمومی شهر، نام آن را بوستان شهدای گمنام نهادیم تا به میدانی برای اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی شهر مبدل شود.

موسوی ساخت یادمان ها و بزرگداشت یاد شهدا را موجب انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده و قشر جوان و نوجوان دانست و یادآور شد: بزرگداشت شهدا موضوع تربیتی است و باید با برنامه در این حوزه ورود کرد.

به گفته شهردار، هر کشوری ثروتی دارد که مردم آن کشور با اتکا به آن ثروت به آینده امیدوار می شوند و بزرگترین ثروتی که ایران دارد، میراث عظیمی ایثار و فداکاری هست که از شهدای هشت سال دفاع مقدس باقی مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب المان شهدای گمنام شهر شیرین سو پس از 5 سال انتظار

نصب المان شهدای گمنام شهر شیرین سو پس از 5 سال انتظار