مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 06:202020-11-10اجتماعي

هیچ مجوز شکار در فریدونکنار صادر نشده است


رییس اداره محیط زیست فریدونکنار با بیان اینکه امسال هیچ مجوز صید و شکار صادر نشده است، گفت: روش صید سنتی در منطقه رواج دارد.

- یاسر سالار در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تاکید بر کنترل و ساماندهی صید در فریدونکنار اظهار کرد: دام های هوایی تحت هر عنوان غیرقانونی محسوب می شود و محیط بانان از ابتدای فصل صید با برپایی دام مقابله کردند که تا کنون نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به حساسیت موجود با توجه به ورود پرندگان برای زمستان گذری در فریدونکنار تصریح کرد: اداره محیط زیست به تنهایی نمی تواند در این امر ورود کند و این فرهنگ سازی با کمک اصحاب رسانه میسر است تا پرنده ای که پنج هزار کیلومتر مسافت را طی و به فریدونکنار بیاید، شکار نشود.

رییس اداره محیط زیست شهرستان فریدونکنار با عنوان اینکه صید سنتی دوماً استثنا است، بیان داشت: در سال 99 هیچ گونه مجوزی برای صید و شکار صادر نشده، اما روش صید سنتی دوماً که قدمتی فراوان دارد و محدود و مختص به گونه ای از پرندگان مورد استثنا است.

سالار با عنوان این موضوع خط و نشانی برای صیادان غیر مجاز کشید و گفت: منطقه در رصد کامل محیط بانان قرار دارد و با خاطیان به صورت قانونی برخورد و به دادگاه معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مجوز شکار در فریدونکنار صادر نشده است

هیچ مجوز شکار در فریدونکنار صادر نشده است