مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 06:252020-11-10اقتصادي

تصفیه خانه آب شرب میناب سال 1400 به بهره برداری می رسد


سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت: در سه ماهه اول سال 1400 پروژه تصفیه خانه آب شرب شهرستان میناب به صورت کامل به بهره برداری می رسد.

- مجید سلحشور در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اذعان به اینکه، با بهره برداری از این تصفیه خانه دیگر مشکل آب شرب و حتی آب کشاورزی در این شهرستان نخواهیم داشت اظهار کرد: این پروژه با اعتباری بیش از 24 میلیارد تومان و با 70 درصد پیشرفت فیزیکی، پیش بینی شده که تا سه ماهه اول سال آینده به بهره برداری برسد.

سلحشور در ادامه افزود: شبکه فاضلاب میناب در سه مدول جهت 73 هزار نفر جمعیت شهر میناب طراحی شده است، که هر کدام از مدول این تصفیه خانه حدود 7620 مترمکعب فاضلاب را در شبانه روز تصفیه می کند.

وی اضافه کرد: این تصفیه خانه در مجموع سه مدول آن 22860 مترمکعب فاضلاب در شبانه روز تصفیه خواهد کرد، جهت جمع آوری فاضلاب شهروندان می بایست 325 کیلومتر شبکه اصلی و فرعی و حدود هشت کیلومتر خط انتقال و سه ایستگاه پمپاژ اجرا گردد.

فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: انشالله در پایان امسال مدول اول آن به بهره برداری می رسد، که جهت تکمیل همین مدول اول 600 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

سلحشور تصریح کرد: مدول اول تصفیه خانه با پیشرفت حدود 80 درصدی، که هشت کیلومتر کل خط انتقال مورد نیاز است که 37 کیلومتر شبکه آن فرعی و اصلی اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه خانه آب شرب میناب سال 1400 به بهره برداری می رسد

تصفیه خانه آب شرب میناب سال 1400 به بهره برداری می رسد