مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 06:552020-11-10سياسي

وضعیت نامناسب استان مرکزی در شاخص نرخ بیکاری زنان تحصیلکرده


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: وضعیت استان در نرخ بیکاری زنان تحصیلکرده مناسب نیست و باید این عقب ماندگی در قالب یک برنامه ریزی عملیاتی جبران شود.

- ایسنا/مرکزی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: وضعیت استان در نرخ بیکاری زنان تحصیلکرده مناسب نیست و باید این عقب ماندگی در قالب یک برنامه ریزی عملیاتی جبران شود.

بهروز اکرمی در نشست با مشاورین بانوان دستگاه های اجرایی استان بیان کرد: یقینا وجود سندی در حوزه بانوان و خانواده بهتر از نبود آن است، چون بدون سند، دستگاه ها نمی دانند چه کنند، به همین دلیل کارهای روزمره و انفرادی انجام می دهند، اما وجود سند باعث تکمیل کارها می شود.

وی با تاکید بر به روز شدن مستمر و مکرر سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده در استان بیان کرد: سازمان ملی جوانان چند سال است که وجود خارجی ندارد، اما در این سند دارای وظیفه است و مسلما در این شرایط باید مشخص شود که وظایف موجود در سند باید توسط کدام دستگاه ها اجرایی شود به همین دلیل بعد از تدوین سند، بحث بومی کردن و به روز کردن سند نکته مهمی است، چراکه اگر سند روزآمد نباشد نمی توان توقع اثربخشی را داشت.

اکرمی اظهار کرد: دستگاه های متولی امر باید وظایف خود را انجام دهد و متولیان یک برنامه عملیاتی برای تحقق سند داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نامناسب استان مرکزی در شاخص نرخ بیکاری زنان تحصیلکرده

وضعیت نامناسب استان مرکزی در شاخص نرخ بیکاری زنان تحصیلکرده