مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 07:052020-11-10اقتصادي

پرداخت 30 میلیارد تومان وام اشتغالزایی به مددجویان خراسان شمالی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: 30 میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات اشتغال در نیمه نخست سال جاری به مددجویان استان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مجید الهی راد با اشاره به نیاز عموم مردم و کارکنان بیمارستان ها به تجهیزات بهداشتی اظهار کرد: مددجویان این نهاد کارگاه های خیاطی را تبدیل به کارگاه تولید ماسک بهداشتی و لباس بیمارستانی کرده اند که این واحدهای تولیدی تجهیزات بهداشتی زمینه اشتغال زایی 160 مددجوی استان را فراهم آورده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه مددجویان امسال توانستند 305 هزار و 300 ماسک و لباس بیمارستانی تولید کنند، اضافه کرد: از این میزان 229 هزار و 800 عدد ماسک پارچه ای، 67 هزار و 480 عدد ماسک بهداشتی یک بارمصرف و هشت هزار و 100 عدد نیز لباس بیمارستانی (گان) بوده است.

وی بابیان اینکه در ابتدای آغاز به کار این واحدها، تعدادی از ماسک ها توسط کمیته امداد استان خریداری و در بین اقشار محروم توزیع شد، افزود: هم اکنون این واحدهای تولیدی، ماسک ها را برای فروش در داروخانه ها و بازار استان تولید می کنند.

الهی راد در ادامه به ارائه گزارشی از فعالیت های این نهاد در زمینه اشتغال زایی مددجویان پرداخت و ادامه داد: در نیمه نخست سال جاری 30 میلیارد و 300 میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 30 میلیارد تومان وام اشتغالزایی به مددجویان خراسان شمالی

پرداخت 30 میلیارد تومان وام اشتغالزایی به مددجویان خراسان شمالی