مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 07:152020-11-10پزشكي

بی تحرکی اثر منفی در قد بچه ها می گذارد/هر یکساعت، یک لیوان آب بخورید


یک کارشناس ارشد تغذیه و رژیم درمانی با اشاره به اینکه بی تحرکی اثر منفی در قد بچه ها می گذارد، تصریح کرد: تبعات کرونا خیلی زیاد است و زمانی که تحرک نباشد، - ایسنا/کرمان یک کارشناس ارشد تغذیه و رژیم درمانی با اشاره به اینکه بی تحرکی اثر منفی در قد بچه ها می گذارد، تصریح کرد: تبعات کرونا خیلی زیاد است و زمانی که تحرک نباشد، جذب ویتامین D کمتر است و بچه ها در منزل نور آفتاب نمی خورند و در قد آنها تاثیر دارد و خانواده ها باید شیر و لبنیات کم چرب و غنی شده با ویتامین D و تا جایی که وضعیت اقتصادی خانواده اجازه می دهد از مغزهای کم نمک در تغذیه بچه ها استفاده کنند.

سحر فلاحی شاه آباد در گفت و گو با ایسنا با اشاره به تغذیه مناسب در ایام کرونایی اظهار کرد: مطالعات نشان داده افرادی که اضافه وزن و چاقی دارند، احتمال درگیریشان با کرونا بیشتر و ریه آنها مستعد درگیری بیشتر با ویروس است لذا افراد باید سعی کنند وزن خود را در محدوده نرمال حفظ کنند تا از این دوران عبور کنیم.

وی افزود: در این دوران یکی از توصیه های اصلی وزارت بهداشت فاصله گذاری و در خانه ماندن است که موجب شده احتمال اضافه وزن در افراد بالاتر برود.

فلاحی با اشاره به اینکه اضافه وزن و چاقی خیلی خطرناک است و احتمال بیماری های کبدی، قلبی ،عروقی، دیابت و فشارخون با اضافه وزن خیلی بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی تحرکی اثر منفی در قد بچه ها می گذارد/هر یکساعت، یک لیوان آب بخورید

بی تحرکی اثر منفی در قد بچه ها می گذارد/هر یکساعت، یک لیوان آب بخورید