مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 07:252020-11-10سياسي

کنگره پرو رییس جمهوری را استیضاح و برکنار کرد


کنگره پرو روز دوشنبه مارتین ویزکارا ، رییس جمهور این کشور را طی یک طرح استیضاح در مورد ادعاهای فساد برکنار کرد که این موضوع فوراً موجب ایجاد تنش شد.

- کنگره پرو روز دوشنبه "مارتین ویزکارا"، رییس جمهور این کشور را طی یک طرح استیضاح در مورد ادعاهای فساد برکنار کرد که این موضوع فوراً موجب ایجاد تنش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، ویزکارا گفت که رأی کنگره را می پذیرد و هیچ گونه اقدام حقوقی به منظور مقابله با آن، انجام نخواهد داد.

وی اواخر روز دوشنبه، در حالی که در حیاط محل سکونت رییس جمهور در مرکزشهر لیما با افراد کابینه اش احاطه شده بود، طی یک سخنرانی اظهار کرد: امروز کاخ ریاست جمهوری را ترک می کنم.

امروز به خانه می روم.

مانوئل مرینو ، رییس کنگره، کشاور و تاجر از حزب اقلیت اقدام محبوب قرار است روز سه شنبه ریاست جمهوری پرو را بر عهده بگیرد و تا پایان ژوییه 2021، زمانی که دوره ویزکارا به پایان می رسد، بر سر کار خواهد ماند.

مرینو بعد از رأی کنگره که به برکناری ویزکارا انجامید، خواستار آرامش شد و به پرویی ها اطمینان داد که انتخابات ریاست جمهوری 11 آوریل (22 فروردین) همان طور که برنامه ریزی شده، برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره پرو رییس جمهوری را استیضاح و برکنار کرد

کنگره پرو رییس جمهوری را استیضاح و برکنار کرد