مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 07:252020-11-10سياسي

برخی به دنبال این هستند که هشت سال دیگر معیشت مردم را به گروگان بگیرند


دبیر کل جمعیت ایثارگران با اشاره به برخی اقدامات دولت پس از نتیجه انتخابات آمریکا گفت: این موضوع نشان می دهد که برخی به دنبال این هستند که هشت سال دیگر معیشت مردم را به گروگان بگیرند و به سیاست های آمریکا گره بزنند.

- محمّدجواد عامری، دبیرکل جمعیت ایثارگران در گفت وگو با خبرنگاری حوزه احزاب خبرگزاری فارس با اشاره به انتخابات آمریکا گفت: شکی نیست که اکثریت مردم دنیا و ایران از شکست ترامپ خوشحال هستند، چرا که ترامپ علاوه بر خیانت هایش، یکی از اسطوره های ما را شهید کرده و ما از این بابت خوشحال هستیم و امیدواریم این شکست، مقدمه شکست های بعدی و فروپاشی آمریکا باشد.

فرش قرمزی که در داخل برای بایدن پهن کرده اند خطرناک است وی با بیان اینکه پهن کردن فرش قرمز برای بایدن از سوی برخی در داخل کشور، موضوعی خطرناک است، گفت: در حالی که هنوز بایدن بر سر کار نیامده، فضای کشور را طوری نشان می دهند که اگر بایدن بیاید کشور گل و بلبل می شود و مشکلات اقتصادی که خود دولتمردان بارها اعلام کرده اند که فقط بیست تا سی درصد آن ها به تحریم ربط دارد را به انتخابات آمریکا گره بزنند.

  عامری ادامه داد: جالب تر اینکه عده ای در داخل ایران با این همه افتضاحی که در انتخابات آمریکا و قبل از آن هم در ماجرای کرونا رخ داد، هنوز دنبال بزک کردن آمریکا و قدرت دادن به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی به دنبال این هستند که هشت سال دیگر معیشت مردم را به گروگان بگیرند

برخی به دنبال این هستند که هشت سال دیگر معیشت مردم را به گروگان بگیرند