مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 07:352020-11-10سياسي

ساحل شرقی جزیره کیش به بهره برداری رسید


ساحل شرقی جزیره کیش هم زمان با 20 آبان«روز کیش» با حضور مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افتتاح شد.

- کیش - ساحل شرقی جزیره کیش هم زمان با 20 آبان روز کیش با حضور مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، به مناسب گرامی داشت 20 آبان روز کیش ساحل شرقی جزیره کیش در ادامه پارک مرجان و محدوده مارینا در زمینی به مساحت بالغ بر 16/8 هکتار، احداث و تامین راه دسترسی 900 متر از طول ساحل برای کیشوندان و گردشگران توسط مرتضی بانک دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی به بهره برداری رسید.

پروژه ساحل شرقی کیش با همت شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش به منطور بهره مندی کیشوندان و گردشگران در این منطقه فراهم شده است.

همچنین ساحل جنوب شرقی مجاور پارک دلفین ها در زمینه به مساحت 14 هکتار و تامین راه دسترسی به طول 1100 متر افتتاح شد.

شایان ذکر است بهره برداری از 5 طرح عمرانی، از جمله هتل آرامیس پلاس، اسکله تفریحی مارینا، ساحل پارک دلفین ها و دو پارک در منطقه نوبنیاد 2و3، حفاظت کاتودیک در بندرگاه تجاری، گشایش رسمی پارلمان زنان، رو نمایی از طرح مسکن ملی، سوگند نامه محیط زیست کیش، رونمایی از دومین ویژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساحل شرقی جزیره کیش به بهره برداری رسید

ساحل شرقی جزیره کیش به بهره برداری رسید