مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 07:402020-11-10سياسي

تعطیلی پنج شنبه ها منجر به تقویت بنیان گردشگری کودک می شود


دبیر کودک شورای هماهنگی گردشگری کشور بر ضرورت توجه به دوران پساکرونا به منظور احیای صنعت گردشگری تاکید کرد و خواستار ساماندهی تعطیلات به خصوص تعطیلی پنج شنبه ها در همین راستا شد.

- ایسنا/یزد دبیر کودک شورای هماهنگی گردشگری کشور بر ضرورت توجه به دوران پساکرونا به منظور احیای صنعت گردشگری تاکید کرد و خواستار ساماندهی تعطیلات به خصوص تعطیلی پنج شنبه ها در همین راستا شد.

مریم نبی زاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در مورد اقدامات گردشگری کودک در دوران پساکرونا و نیاز کودکان به گردشگری، اظهار کرد: هرچند به طور معمول گردشگری کودک باعث آموزش شهودی و تجربه جزء به جزء زندگی به کودکان می‎شود ولی با توجه به شرایط پیش آمده از شیوع بیماری کرونا، کودکان نیاز بیشتری به گردشگری و بیرون رفتن و ارتباط با محیط اطراف خود پیدا خواهند کرد.

وی افزود: در همین راستا برای دوران پساکرونا، تورهای گردشگری و سفرهایی برای کودکان در نظر گرفته شده تا بتوانند از آموزش هایی ارائه شده به صورت تجربی بهره برداری کنند و آموزش های عقب افتاده در دوران کرونا، برای آن ها جبران شود.

دبیر کودک شورای هماهنگی گردشگری کشور با بیان این که گردشگری کودک در واقع آزادسازی کودکان در دوران پسا کروناست، گفت: برانگیختن کنجکاوی و باز کردن گره های ذهنی کودکان در دوران پسا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی پنج شنبه ها منجر به تقویت بنیان گردشگری کودک می شود

تعطیلی پنج شنبه ها منجر به تقویت بنیان گردشگری کودک می شود