مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 07:502020-11-10اقتصادي

پروژه ساحل شرقی جزیره کیش به بهره برداری رسید


پروژه ساحل شرقی جزیره کیش هم زمان با 20 آبان«روز کیش» با حضور مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افتتاح شد.

- کیش - پروژه ساحل شرقی جزیره کیش هم زمان با 20 آبان روز کیش با حضور مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، به مناسب گرامی داشت 20 آبان روز کیش ساحل شرقی جزیره کیش در ادامه پارک مرجان و محدوده مارینا در زمینی به مساحت بالغ بر 16/8 هکتار، احداث و تامین راه دسترسی 900 متر از طول ساحل برای کیشوندان و گردشگران توسط مرتضی بانک دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی به بهره برداری رسید.

پروژه ساحل شرقی کیش با همت شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش به منطور بهره مندی کیشوندان و گردشگران در این منطقه فراهم شده است.

همچنین ساحل جنوب شرقی مجاور پارک دلفین ها در زمینه به مساحت 14 هکتار و تامین راه دسترسی به طول 1100 متر افتتاح شد.

شایان ذکر است بهره برداری از 5 طرح عمرانی، از جمله هتل آرامیس پلاس، اسکله تفریحی مارینا، ساحل پارک دلفین ها و دو پارک در منطقه نوبنیاد 2و3، حفاظت کاتودیک در بندرگاه تجاری، گشایش رسمی پارلمان زنان، رو نمایی از طرح مسکن ملی، سوگند نامه محیط زیست کیش، رونمایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه ساحل شرقی جزیره کیش به بهره برداری رسید

پروژه ساحل شرقی جزیره کیش به بهره برداری رسید