مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 07:502020-11-10اقتصادي

آموزش نرم افزار sas و کاربرد آن در طرح های کشاورزی


انجمن علمی دانشجویی مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی دانشگاه رازی کرمانشاه، کارگاه آموزش مقدماتی نرم افزار sas و کاربرد آن در تجزیه ی طرح های کشاورزی را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی دانشگاه رازی کرمانشاه، کارگاه آموزش مقدماتی نرم افزار sas و کاربرد آن در تجزیه ی طرح های کشاورزی را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، معرفی نرم افزار sas، نحوه وارد کردن داده ها در اکسل، فراخوانی داده ها در نرم افزار sas ، تجزیه طرح آماری کاملا تصادفی و بلوک های کامل تصادفی، تجزیه فاکتوریل بر پایه طرح کاملا تصادفی و بلوک های کامل تصادفی، تجزیه اثر متقابل و تحلیل داده های تجزیه شده و رسم جدول در word از جمله سرفصل های این دوره است.

کارگاه آموزش مقدماتی نرم افزار sas با تدریس یاسین نوروزی ـ دانشجوی دکترای زراعت ـ پنجشنبه 22 آبان از ساعت 16 تا 18 و 21 تا 23 و همچنین جمعه 23 آبان از ساعت 10 تا 12 برگزار می شود.

نرم افزار sas یک نرم افزار آماری است که برای تجزیه وتحلیل های آماری به کار می رود و به لحاظ محاسباتی از نرم افزارهای آماری دیگر چون SPSS و S-PLUS قدرتمندتر است.

نام این نرم افزار مخفف کلمات Statistical Analysis System است.

شرکت در این کارگاه به دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته های کشاورزی توصیه می شود و علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش نرم افزار sas و کاربرد آن در طرح های کشاورزی

آموزش نرم افزار sas و کاربرد آن در طرح های کشاورزی