مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 08:052020-11-10ورزشي

رقابت های کسب سهمیه المپیک تکواندو اوایل سال آینده برگزار می شود


رییس فدراسیون جهانی تکواندو از برگزاری مسابقات کسب سهمیه بازی های المپیک قاره های آسیا و اروپا قبل از ماه می 2021 (اردیبهشت 1400) خبر داد.

- رییس فدراسیون جهانی تکواندو از برگزاری مسابقات کسب سهمیه بازی های المپیک قاره های آسیا و اروپا قبل از ماه می 2021 (اردیبهشت 1400) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه دکتر چو رییس فدراسیون جهانی تکواندو با اتحادیه های قاره ای روز گذشته (دوشنبه - 19 آبان ماه) به صورت مجازی برگزار شد و برخی به روزرسانی های این فدراسیون ارائه و در خصوص موضوعاتی همچون رقابت های کسب سهمیه المپیک توکیو به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دکتر چو رییس فدراسیون جهانی تکواندو گفت: بسیار مهم است که فدراسیون جهانی در تماس منظم با اتحادیه های تکواندو قاره ای باشد و این جلسات می تواند به پیشرفت ورزش تکواندو کمک کند.

این نشست در بحث آخرین به روزرسانی ها و اجرای برنامه های آینده مهم است.

ما همیشه از همکاری اتحادیه های قاره ای استقبال می کنیم تا بتوانیم بیشترین حمایت از خانواده جهانی تکواندو را داشته باشیم.

وی افزود: قاره های آفریقا، آمریکا و اقیانوسیه مسابقات کسب سهمیه بازی های المپیک توکیو را برگزار کردند اما قاره های آسیا و اروپا هنوز نتوانستند رقابت های انتخابی قاره خود را برگزار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت های کسب سهمیه المپیک تکواندو اوایل سال آینده برگزار می شود

رقابت های کسب سهمیه المپیک تکواندو اوایل سال آینده برگزار می شود