مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 08:152020-11-10پزشكي

واکسن های سه گانه «ام ام آر» نمی تواند جایگزین واکسن کووید19 باشد


تحقیقات نشان می دهد واکسن «ام ام آر» (سرخک، سرخجه و اوریون) با وجود تاثیر کم در بهبود التهاب ریه نمی تواند به عنوان جایگزینی برای واکسن در حال ساخت کووید 19 در نظر گرفته شود.

- تحقیقات نشان می دهد واکسن ام ام آر (سرخک، سرخجه و اوریون) با وجود تاثیر کم در بهبود التهاب ریه نمی تواند به عنوان جایگزینی برای واکسن در حال ساخت کووید 19 در نظر گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازندارد.

واکسن ها به سیستم ایمنی بدن کمک می کنند تا بدون ایجاد بیماری شدید پادتن بسازد.

واکسن ها همچنین سیستم ایمنی را قادر به تولید سلول های حافظه می کنند و سلول های حافظه فرد را در درازمدت در برابر میکروب های آسیب رسان محافظت می کنند.

واکسن ام ام آر (سرخک، سرخجه و اوریون) ترکیبی از ویروس های زنده و ضعیف شده سرخک، اوریون و سرخجه است که به منظور پیشگیری از این سه بیماری در دوران نوزادی تزریق می شود.

سوالی که مطرح می شود این است که آیا واکسن سه گانه ام ام آر می تواند عوارض کووید 19 را کاهش دهد؟ برخی شواهد حاکی از آن است که واکسن سه گانه سرخک، اوریون و سرخجه ممکن است عوارض عفونت ریه در بیماری کووید-19 را کاهش دهد.

واکسیناسیون به گلبول های سفید در سیستم ایمنی بدن آموزش می دهد که چگونه از بدن در برابر عفونت دفاع کنند و سیستم ایمنی بدن را برای مقابله با تعداد زیادی از عوامل بیماریزا آماده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن های سه گانه «ام ام آر» نمی تواند جایگزین واکسن کووید19 باشد

واکسن های سه گانه «ام ام آر» نمی تواند جایگزین واکسن کووید19 باشد