مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 08:302020-11-10سياسي

ابطال پروانه کسب صنوف متخلف در زنجان


پروانه کسب اصنافی که در رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی استمرار و اصرار دارند، ابطال خواهد شد و صدور مجدد پروانه کسب برای این افراد با سخت گیری هایی همراه است.

- ایسنا/زنجان فرماندار زنجان گفت: پروانه کسب اصنافی که در رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی استمرار و اصرار دارند، ابطال خواهد شد و صدور مجدد پروانه کسب برای این افراد با سخت گیری هایی همراه است.

رضا عسگری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه بخشی از بیمارستان شهید بهشتی زنجان که قابل استفاده در بخش بیمارستانی نبوده به عنوان نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا پیش بینی شده است، اظهار کرد: همه بخش های بیمارستان های استان را درگیر کرونا نمی کنیم و به میزان نیاز علاوه بر بیمارستان ولی عصر (عج) زنجان، در سایر بیمارستان ها نیز بخش ها و تخت های کرونایی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به افزایش بیماران سرپایی و بستری کرونا و به تبع افزایش فوت ناشی از این بیماری در استان زنجان، افزود: به نسبت افزایش بیماران مبتلا به کرونا در استان، تعداد تخت های در نظر گرفته شده نیز افزایش پیدا می کند.

این مسئول با بیان اینکه در صورت نیاز از ظرفیت بلااستفاده غیربیمارستانی، بیمارستان شهید بهشتی که توانایی استفاده به عنوان نقاهتگاه را دارد، استفاده خواهد شد، تصریح کرد: این نقاهتگاه تجهیز شده و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابطال پروانه کسب صنوف متخلف در زنجان

ابطال پروانه کسب صنوف متخلف در زنجان