مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 08:352020-11-10اقتصادي

تأسیس دی کلینیک درمان ناباروری توسط شهرداری تهران


مدیرعامل شرکت شهرسالم شهرداری تهران از اخذ مجوز تأسیس مرکز جراحی محدود درمان ناباروری خبر داد و گفت: این مرکز تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

- حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهرسالم شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری فارس، درباره تأسیس مرکز جراحی محدود درمان ناباروری توسط شهرداری پایتخت اظهار داشت: مجوز تأسیس این مرکز اخذ شده و در واقع نخستین دی کلینیک درمان ناباروری تا پایان سال توسط شهرداری تهران و شرکت شهرسالم افتتاح می شود.

وی افزود: روند فرزندآوری به علل مختلف مانند مشکلات اقتصادی، بالا رفتن سن ازدواج و موضوعات دیگر کاهش یافته است و باید اقدامات لازم جهت رفع این مشکل انجام گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرسالم گفت: کاهش جمعیت و افزایش سالمندی از مشکلات و دغدغه هایی است که در آینده در کشور دردسرساز می شود و دغدغه هایی به همراه خواهد داشت که با توجه به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر افزایش موالید باید امکانات بهتری برای درمان ناباروری انجام شود.

وی گفت: شهرداری تهران خانواده 250 هزار نفری است که تقریبا این جمعیت معادل با یک استان کوچک محسوب می شود کارمندان، کارگران و پیمانکاران زیادی با شهرداری تهران همکاری دارند که با راه اندازی مرکز جراحی محدود درمان ناباروری می توان امکانات بهتری برای درمان ناباروری ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأسیس دی کلینیک درمان ناباروری توسط شهرداری تهران

تأسیس دی کلینیک درمان ناباروری توسط شهرداری تهران