مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 08:402020-11-10فرهنگي

وعده ای برای گردشگری هنری در تئاتر شهر


رییس موزه ملی ایران باستان در دیدار با مدیر تئاتر شهر از آمادگی کامل این موزه  برای مشاوره و همکاری در امر بهسازی ، ساماندهی  اسناد تاریخی و  توسعه  پروژه های مبتنی بر«گردشگری هنری»  مجموعه تئاتر شهر خبر داد.

- رییس موزه ملی ایران باستان در دیدار با مدیر تئاتر شهر از آمادگی کامل این موزه  برای مشاوره و همکاری در امر بهسازی ، ساماندهی  اسناد تاریخی و  توسعه  پروژه های مبتنی بر گردشگری هنری   مجموعه تئاتر شهر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، جبرییل نوکنده رییس موزه ملی ایران باستان روز دوشنبه نوزدهم آبان ماه با حضور در تئاتر شهر ضمن بازدید از این مجموعه با ابراهیم گله دارزاده مدیر تئاتر شهر دیدار و از آمادگی کامل سازمان تحت مدیریت خود برای مشاوره و همکاری در امر بهسازی ، ساماندهی اسناد تاریخی و توسعه پروژه های مبتنی بر گردشگری هنری مجموعه تئاتر شهر سخن گفت.

ابراهیم گله دارزاده مدیر تئاتر شهر در ابتدای این دیدار ضمن قدردانی از حضور مدیریت موزه ملی ایران باستان گفت: آنچه در برنامه جدید مجموعه تئاتر شهر روی آن تمرکز داریم، الگوبرداری از فعالیت سایر مجموعه های نظیر تئاتر شهر در دنیاست که بسته به شرایط تاریخی و جایگاهی که در عرصه فرهنگ و هنر هر کشور دارند تلاش می کنند تا علاوه بر فعالیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده ای برای گردشگری هنری در تئاتر شهر

وعده ای برای گردشگری هنری در تئاتر شهر