مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 09:052020-11-10سياسي

تجلیل از نویسندگان، مروجان کتاب و چاپخانه داران استان فارس


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از برگزاری مراسم تجلیل از نویسندگان و مروجان کتاب و چاپخانه داران در جریان بیست و هشتمین هفته کتاب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر سه شنبه در نشست خبری اعلام برنامه های هفته کتاب که بر بستر فضای مجازی برگزار شد درحالیکه پیشتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ضمن مرور کردن برنامه های کتاب و کتابخوانی شهرداری شیراز به اعلام برنامه پرداخته بود، بار دیگر اظهار کرد: این دوره از پایتختی کتاب که به شیراز رسید خوشبختانه با همدلی همه دستگاه ها و حمایت های همه جانبه استانداری این مهم بعد از 5 سال تلاش محقق شد و بسیاری از شهرهای استان فارس به عنوان دوستدار کتاب شناخته شدند.

صابر سهرابی با بیان اینکه شهر شیراز برنامه های متنوعی را پیش بینی کرده است و همدلی دستگاه ها از جمله شهرداری نهایت همکاری را در این رابطه در پی داشت، افزود: اداره کل کتابخانه های عمومی استان و کانون پرورش فکری هم به همراه کمک بخش خصوصی مسیری را فراهم کرده که امسال هریک از این دستگاه ها برنامه های متعددی داشته باشند.

وی در تشریح برنامه های فرهنگ و ارشاد فارس در هفته کتاب، اعلام کرد: روز اول بیست و هشتمین هفته کتاب با حضور معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهر شیراز کلنگ احداث کتابخانه شهر صدرا به زمین زده خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از نویسندگان، مروجان کتاب و چاپخانه داران استان فارس

تجلیل از نویسندگان، مروجان کتاب و چاپخانه داران استان فارس