مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 09:502020-11-10ورزشي

گامی به سوی موفقیت در استقرار نرم افزار


عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت فرآیند های کسب و کار عواملی هستند که سازمان ها برای رقابت موفقیت آمیز در فضای کسب وکار نیاز به توجه و تمرکز بر آنها دارند.

- عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت فرآیند های کسب و کار عواملی هستند که سازمان ها برای رقابت موفقیت آمیز در فضای کسب وکار نیاز به توجه و تمرکز بر آنها دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام داده پردازان کوشای پاسارگاد، عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت فرایند کسب و کار شرایطی هستند که برای اجرا و پیاده سازی موفق مدیریت فرایند کسب و کار و در نهایت مکانیزه کردن فرایندها باید فراهم باشند که در ادامه برخی از این عوامل توضیح داده شده اند.

توسعه تیم و کار تیمی: هر تیم متشکل از افرادی است که با مهارت های مکمل یکدیگر متعهد به انجام برخی وظایف برای دستیابی به اهداف مشارکتی خود می کنند.

یکی از مهمترین نتایج پذیرش رویکرد فرایندی آن است که ساختارهای سازمانی را به ساختار فرایندی تغییر و به نقش کار تیمی در فرایندها اهمیت می دهد.

در بسیاری از پژوهش های انجام شده تشکیل تیم های فرایندی چند عملکردی از اعضایی که دارای آگاهی و دانش کافی نسبت به فعالیت های فرایندها هستند به عنوان یکی از عوامل کلیدی موفقیت BPM در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گامی به سوی موفقیت در استقرار نرم افزار

گامی به سوی موفقیت در استقرار نرم افزار