مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 09:552020-11-10سياسي

عملیات بازسازی حسینیه امامزاده سیدالسادات گلپایگان آغاز شد


رییس اداره اوقاف و امور خیریه گلپایگان گفت: عملیات بازسازی حسینیه امامزاده سیدالسادات گلپایگان آغاز و 150 میلیون تومان اعتبار برای آن درنظر گرفته شده است.

- حجت الاسلام عباس نصیر الاسلامی در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بقعه متبرکه امامزادگان سیدالسادات گلپایگان یکی از آثار تاریخی ارزشمند در قلب شهر گلپایگان است، اظهار داشت: شکاف و ترک هایی در صحن امامزاده سیدالسادات، تربت خانه، دیوارها و سقف حسینیه ایجاد شده است که احتمال خطر ریزش و آسیب جانی برای زوار را دارد و بر این اساس عملیات تخریب و بازسازی حسنیه امامزاده سیدالسادات آغاز شده است.

وی با بیان اینکه بازسازی حسینیه امامزاده سیدالسادات در مدت یک ماه با پیش بینی 150 میلیون تومان اعتبار انجام می شود، افزود: در صورت تأمین اعتبار زیباسازی حسینیه نیز انجام خواهد شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه گلپایگان گفت: عملیات استحکام سازی تربت خانه و بقعه متبرکه امامزادگان سیدالسادات گلپایگان نیز در دستور کار اوقاف است.

گفتنی است، بقعه متبرکه امام زاده سیدالسادات گلپایگان مربوط به قرن هشتم هجری است که سه تن از فرزندان امام موسی کاظم (ع) به نام های امامزاده اسحاق، امامزاده منصور و امامزاده رضا و همچنین امامزاده یحیی فرزند امام علی نقی (ع) در آن مدفون هستند، این اثر تاریخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات بازسازی حسینیه امامزاده سیدالسادات گلپایگان آغاز شد

عملیات بازسازی حسینیه امامزاده سیدالسادات گلپایگان آغاز شد