مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 10:002020-11-10سياسي

روز 25 آبان باید در تقویم رسمی کشور ثبت شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: جا دارد مطالبه 10 ساله مردم اصفهان برای ثبت رسمی روز 25 آبان که روز حماسه و ایثار این مردم است، - ایسنا/اصفهان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: جا دارد مطالبه 10 ساله مردم اصفهان برای ثبت رسمی روز 25 آبان که روز حماسه و ایثار این مردم است، در تقویم رسمی کشور ثبت شود.

محمدعلی احمدی، امروز (سه شنبه- 20 آبان) در نشست خبری روز 25 آبان که به عنوان روز حماسه و ایثار مردم اصفهان نام گذاری شده است، اظهار کرد: اگر بخواهیم علت این نام گذاری را بیان کنیم باید به سه دلیل اشاره کنیم.

دلیل اول تشییع پیکر 370 شهید عملیات محرم در یک روز بود، این امر زوایای مختلفی دارد که هنوز به خوبی به آن پرداخته نشده است.

دلیل دوم نام گذاری این است که با وجود تشییع پیکر شهدا در یک روز، مردم اصفهان فردای روز تشییع چند اعزام به جبهه داشتند و دلیل سوم این است که در میان شهدای این عملیات چند خانواده چند شهیدی از اصفهان داریم.

وی با بیان اینکه هیچ زمانی گلایه ای از پدران و مادران این شهیدان شنیده نشد و درخواست هیچ مطالبه ای نکردند، افزود: متأسفانه باید بگوییم آنچه شایسته روز 25 آبان است در کشور انجام نشده و با وجود درخواست 10 ساله و مکاتبات گسترده با وزارت ارشاد مبنی بر ثبت رسمی این روز در تقویم کشور،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز 25 آبان باید در تقویم رسمی کشور ثبت شود

روز 25 آبان باید در تقویم رسمی کشور ثبت شود