مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 10:152020-11-10اقتصادي

افتتاح درمانگاه جدید منطقه 10 تهران در آبان ماه


مدیرعامل شرکت شهر سالم از راه اندازی درمانگاه جدید منطقه 10 شهرداری تهران با امکانات کامل تر در خیابان قزوین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمید چوبینه گفت: مرکز بهداشتی درمانی انتهای خیابان خوش و نزدیک بریانک در منطقه 10 از فضای مناسبی برخوردار نبود و از این رو نیاز به فضای جدیدی داشت.

بر همین اساس فضای مناسبی در خیابان قزوین توسط شهرداری منطقه آماده شده و انتقال درمانگاه فعلی از خیابان خوش به خیابان قزوین انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه کارهای اولیه انتقال این درمانگاه که ظرفیت های بهتر و توسعه یافته تر و تجهیزات به روز در بخش های مختلف دندانپزشکی، فیزیوتراپی، آزمایشگاه و عینک سازی دارد انجام شده و بر اساس برنامه ریزی های اولیه این درمانگاه در 24 آبان افتتاح می شود، افزود: علاوه بر این در یکی از اضلاع ساختمان درمانگاه، مجوز ایجاد مرکز جراحی محدود درمان ناباروری دریافت شده که ساختمان این مرکز جراحی نیز در حال آماده سازی است تا مرکز درمان ناباروری رویش شهر سالم در این مجموعه در آینده افتتاح شود.

مدیرعامل شرکت شهر سالم در پاسخ به این پرسش که چرا شهرداری تهران برخلاف اکثر نهادها و ارگان ها بیمارستانی ویژه این نهاد ندارد، توضیح داد: سیاست شهرداری تهران استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات شهر است؛ اگر یک بیمارستان داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح درمانگاه جدید منطقه 10 تهران در آبان ماه

افتتاح درمانگاه جدید منطقه 10 تهران در آبان ماه