مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 10:202020-11-10پزشكي

بیماران دیابتی، انسولین قلمی را از داروخانه های منتخب تهیه کنند


کارشناس دارویی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در حال حاضر، کلیه انسولین های قلمی در داروخانه های منتخب، توزیع شده و برای تحویل به بیماران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سپیده سیف الهی، کارشناس دارویی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قزوین، اظهار داشت: در حال حاضر، کلیه انسولین های قلمی در داروخانه های منتخب، توزیع شده و برای تحویل به بیماران، موجود است، نگرانی در خصوص تامین این اقلام دارویی وجود ندارد.

وی در خصوص مشکلات موجود در خصوص تهیه انسولین های قلمی اظهار کرد: در حال حاضر، به صورت منظم، توزیع انسولین های قلمی به داروخانه های منتخب صورت می گیرد و داروخانه ها، انسولین مورد نیاز بیماران را به میزان مصرف 15 روزه در اختیار افراد قرار می دهند.

وی ادامه داد: تهیه و توزیع انسولین های قلمی، به طور مستمر، توسط کارشناسان واحد خدمات دارویی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در حال رصد است و کمبودهای احتمالی، در حال پیگیری می باشد.

کارشناس دارویی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قزوین، اسامی داروخانه های منتخب توزیع را به این شرح بیان کرد: قزوین: صدرا(شبانه روزی)، اخوان(شبانه روزی)، قانون(شبانه روزی)، سمساری(شبانه روزی)، مرکزی(شبانه روزی)، اعتضادی(شبانه روزی)، شهیدی، گلنار، علی ابوترا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران دیابتی، انسولین قلمی را از داروخانه های منتخب تهیه کنند

بیماران دیابتی، انسولین قلمی را از داروخانه های منتخب تهیه کنند