مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 10:252020-11-10سياسي

چک سفید امضای بن سلمان برای پرداخت هزینه های شکایات انتخاباتی ترامپ


فعال معروف عربستانی که به افشاگری خاندان حاکم سعودی می پردازد، اعلام کرد که محمد بن سلمان تمامی هزینه های دعاوی قضایی اقامه شده توسط دونالد ترامپ جهت اثبات تقلب در انتخابات پرداخت کرده است.

- فعال معروف عربستانی که به افشاگری خاندان حاکم سعودی می پردازد، اعلام کرد که محمد بن سلمان تمامی هزینه های دعاوی قضایی اقامه شده توسط دونالد ترامپ جهت اثبات تقلب در انتخابات پرداخت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از القدس العربی، مجتهد، فعال توییتری معروف عربستانی گفت که خط داغی میان محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان و جارد کوشنر، داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ وجود دارد.

وی گفت: بن سلمان یک چک سفید امضا به ترامپ داده است تا تمامی هزینه های وکلای مدافع در پرونده های اقامه شده درخصوص دستکاری و تقلب در انتخابات در ایالات های بسیاری و تلاش جهت پس گرفتن از پیروزی از جو بایدن پرداخت شود.

پیشتر عربستان به سردی از پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا استقبال کرد و سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه و محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان پیام های تبریکی را با تاخیر برای بایدن فرستادند که برخی از تحلیلگران نیز این مساله را حاکی از ناامیدی و نگرانی عربستان از دولت جدید آمریکا تلقی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چک سفید امضای بن سلمان برای پرداخت هزینه های شکایات انتخاباتی ترامپ

چک سفید امضای بن سلمان برای پرداخت هزینه های شکایات انتخاباتی ترامپ