مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 10:252020-11-10پزشكي

مشکل کمبود اکسیژن در استان ها به حداقل رسیده است


وزیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خوشبختانه امروز توانستیم با تلاش های شبانه روزی مجموعه وزرات بهداشت مشکل کمبود اکسیژن در استان ها را به حداقل رساندیم.

- سعید نمکی ظهر امروز با حضور در کرمانشاه از آغاز اجرای طرح هر خانه یک پایگاه سلامت خبر داد و افزود: این طرح به عنوان طرحی در جهت خانواده محور کردن نظام سلامت به صورت پایلوت از شهر کرمانشاه آغاز شده و امیدواریم بتوانیم در هر خانواده یک سفیر سلامت داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه این طرح با محوریت و مشارکت گسترده بانوان و مادران در عرصه نظام سلامت اجرا خواهد شد، افزود: 20 میلیون از جمعیت بانوان کشور در این طرح به عنوان سفیر سلامت در درون خانواده ها مشارکت خواهند داشت.

وزیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گقت: این طرح با هدف بیماریابی زودرس، اقناع و آموزش همگانی در رابطه با فاصله گذاری اجتماعی درست و پرهیز از رفتارهای نامناسب برای پیشگیری از ابتلاء به بیماری کووید 19، شناسایی، قرنطینه و حمایت از بیماران مبتلا و افزایش تست ها از 25 هزار مورد به 100 هزار مورد در روز طی هفته های آینده اجرا می شود.

وی ادامه داد: این حرکت بزرگ در عرصه سلامت به صورت هماهنگ در سراسر کشور و با همکاری دستگاه های مرتبط به شکل محله محور و خانواده محور برای قرنطینه خانگی و قرنطینه در محل های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کمبود اکسیژن در استان ها به حداقل رسیده است

مشکل کمبود اکسیژن در استان ها به حداقل رسیده است