مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 10:252020-11-10سياسي

صنعتی نبودن مانع توسعه کشاورزی در کردستان است


نماینده مردم دهگلان و قروه در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم کشاورزی پایدار، خردبودن اراضی کشاورزی و صنعتی نبودن کشاورزی از مهم ترین موانع توسعه هرچه بیشتر تولیدات در بخش کشاورزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، پرویز اوسطی ظهر امروز در بازدید از سایت 23 هکتاری مجتمع گلخانه ای صادق آباد دهگلان اظهار کرد: بخش کشاورزی در طول تاریخ همواره یکی از مهم ترین منابع تامین معیشت مردم کشور بوده است.

وی با بیان اینکه کشاورزی عمده ترین نظام حاکم و اصیل ترین محور تولید در بخش های مختلف در کشور ما بوده است، عنوان کرد: به بخش کشاورزی باید توجه کافی و لازم صورت بگیرد و از ظرفیت و فرصت استفاده کنیم تا بتوانیم به جایگاه واقعی در این بخش دست پیدا کنیم.

 نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: حل مشکل مکانیزاسیون در دو شهرستان قروه و دهگلان ضروری است با توجه به اینکه دهگلان قطب کشاورزی استان است مکانیزاسیون این شهرستان باید تقویت شود.

وی به برخی موانع در حوزه توسعه و رونق کشاورزی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: عدم کشاورزی پایدار، خردبودن اراضی کشاورزی و صنعتی نبودن کشاورزی از مهم ترین موانع توسعه هرچه بیشتر تولیدات در بخش کشاورزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعتی نبودن مانع توسعه کشاورزی در کردستان است

صنعتی نبودن مانع توسعه کشاورزی در کردستان است