مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 10:302020-11-10اقتصادي

توضیحی در خصوص آتش سوزی های سایت صفیره اهواز


مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری اهواز با اشاره به مشکلات سایت دفن زباله صفیره، گفت: تنها راه برای بهبود وضعیت، ساخت سلول است که در حال انجام این کار هستیم و بخش عمده ای از مشکلات سایت صفیره حل می شود اما اگر ساخت سلول جدید انجام نشود چند سال دیگر دوباره .

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری اهواز با اشاره به مشکلات سایت دفن زباله صفیره، گفت: تنها راه برای بهبود وضعیت، ساخت سلول است که در حال انجام این کار هستیم و بخش عمده ای از مشکلات سایت صفیره حل می شود اما اگر ساخت سلول جدید انجام نشود چند سال دیگر دوباره همین مشکلات را خواهیم داشت.

رضا علیجانی با اشاره به وضعیت سایت صفیره، اظهار کرد: به دلیل مدیریت غلط دوره های قبلی شهرداری، اهمیت سایت صفیره به فراموشی سپرده شده بود و ساخت سلول ها در سایت صفیره متوقف شده بود اما در دو ماه اخیر، پیگیری های قضایی انجام شده و به زودی سلول شماره 2 به مناقصه می رود و امیدواریم در فروردین ماه تکمیل شود.

سلول شماره 3 نیز در حال احداث است که امیدواریم با همت شورا و شهرداری تا پایان بهمن ماه تکمیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اعلام آتش سوزی ها و مشکلات سایت صفیره از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست به عنوان یکی از عوامل اصلی آلودگی هوای اهواز افزود: پررنگ شدن موضوع سایت پسماند به نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحی در خصوص آتش سوزی های سایت صفیره اهواز

توضیحی در خصوص آتش سوزی های سایت صفیره اهواز