مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 11:102020-11-10اجتماعي

تحمل آلودگی اخیر اهواز برای مردم سخت است


نماینده اهواز با اشاره به آلودگی دو هفته اخیر هوای اهواز و تاثیر آتش سوزی های سایت دفع پسماند صفیره در این آلودگی گفت: اولویت شهرداری اهواز باید جلوگیری از آتش سوزی سایت صفیره باشد - ایسنا/خوزستان نماینده اهواز با اشاره به آلودگی دو هفته اخیر هوای اهواز و تاثیر آتش سوزی های سایت دفع پسماند صفیره در این آلودگی گفت: اولویت شهرداری اهواز باید جلوگیری از آتش سوزی سایت صفیره باشد مجتبی یوسفی اظهار کرد: آلودگی هفته های اخیر اهواز مردم را آزار داده است؛ میزان آلودگی به گونه ای بود که تحمل آن برای مردم سخت شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از گذشته به دلیل صنعتی بودن خوزستان، شاهد آلودگی های صنعتی بوده ایم اما در دو هفته گذشته به دلیل برداشت نیشکر و سوزاندن مزارع، آلودگی ها تشدید شد.

کارهایی که انجام می شود باید با اولویت سلامت مردم باشد، بنابراین نیشکر باید برداشت سبز را افزایش دهد و این موضوع مطالبه ما است.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آلودگی ناشی از آتش سوزی سایت صفیره و عدم دفع مناسب پسماند و مطرح شدن موضوع تامین اعتبار برای حل مشکل این سایت، بیان کرد: در بحث سایت صفیره هم باید اولویت سلامت مردم باشد که این موضوع در بودجه سنواتی شورای شهر مصوب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحمل آلودگی اخیر اهواز برای مردم سخت است

تحمل آلودگی اخیر اهواز برای مردم سخت است