مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 11:452020-11-10پزشكي

آشنایی با جاذبه های گردشگری تهران


تهران کلان شهر زیبا و همیشه بیدار علاوه بر اینکه از نظر مراکز اداری و درمانی و کاری حائز اهمیت است، از نظر جاذبه گردشگری نیز بسیار مورد توجه است.

- توصیه می کنیم که در کلیه سفرها به نکات کمیته بهداشت و وزارت بهداشت توجه شود و حتما بعد از دوران کرونا سفر کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام اسنپ روم، در این روزهای کرونایی بهتر است مواظب خود و افراد خانواده باشیم و این مدت، بهترین فرصت برای شناسایی مراکز دیدنی و پیدا کردن محل مناسب برای اقامت اقتصادی است تا در شرایط بهتر، با داشتن اطلاعات، بتوان با خیالی آسوده به هتل ارزان در تهران با کیفیت مطلوب با آرامش خاطر به گشت و گذار بپردازید.

پل طبیعت پل طبیعت به عنوان یکی از نمادهای پایتخت شناخته می شود که پارک طالقانی را به پارک آب و آتش متصل می کند و روی اتوبان مدرس تهران احداث شده است.

این پل که یکی از نمادهای شهر تهران به شمار می رود، چشم اندازی کم نظیر از پایتخت ایران را پیش روی شما قرار می دهد؛ با وجود فضا و امکاناتی نظیر کافه ها و رستوران ها می توانید ساعاتی را روی پل خوش بگذرانید و با عکاسی می توانید این لحظه ها را ثبت کنید.

در طبقه اول پل طبیعت، فضاهایی در نظر گرفته شده تا در کنار گشت و گذار خود بتوانید از طعم لذیذ غذاهای ایرانی و فرنگی بهره مند شوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با جاذبه های گردشگری تهران

آشنایی با جاذبه های گردشگری تهران