مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 12:152020-11-10فرهنگي

راز ماندگاری «مسابقه محله» چیست؟


مسعود روشن پژوه در این سال ها اجرای برنامه های متعددی را برای تلویزیون عهده دار بوده است؛ با این حال هنوز که هنوز است اغلب بینندگان تلویزیونی او را با «مسابقه محله» می شناسند؛ - مسعود روشن پژوه در این سال ها اجرای برنامه های متعددی را برای تلویزیون عهده دار بوده است؛ با این حال هنوز که هنوز است اغلب بینندگان تلویزیونی او را با مسابقه محله می شناسند؛ برنامه ای که حدود 30 سال است در مقاطع مختلف از صداوسیما پخش شده است.

مسعود روشن پژوه مجری، تهیه کننده و کارگردان تلویزیونی در گفت و گو با استودیو هشت رادیو نمایش، دلیل موفقیت و یا استمرار در ساخت برنامه ها را دانستن فوت کوزه گری در کار دانست.

او درباره طرحی که برای تاریخ 99/09/09 درخصوص مسابقه محله در ذهن داشت، توضیح داد: این تاریخ 30 امین سال اجرای یک مسابقه تلویزیونی در تاریخ تلویزیون است و همین طور تا این تاریخ 2900 برنامه تلویزیونی از جنس مسابقه محله ساخته شده است، بنابراین برای این تاریخ برنامه ریزی کرده بودم تا مخاطب هایی که در آن سال در برنامه ام حضور داشتند را دعوت کنم و با آن ها صحبت کنم.

روشن پژوه درباره نحوه پیدایش فکر و ایده مسابقه محله افزود: این فکر و ایده اولیه را آقای امیر سماوات که در حال حاضر کارگردان سینما هستند، دادند، ایشان برای این کار تست مجری گری گذاشته بودند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز ماندگاری «مسابقه محله» چیست؟

راز ماندگاری «مسابقه محله» چیست؟