مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 12:202020-11-10بين الملل

نگاهی به کارنامه تحریمی دموکرات ها علیه ایران/ بیشترین؛ شدیدترین!


با اتمام انتخابات آمریکا برخی سرمست از نتیجه انتخابات آن، در تلاش برای بزک کردن وجهه بایدن عنوان می کنند که رییس جمهور تازه منتخب آمریکا سیاستی کاملاً متفاوت از ترامپ در قبال ایران در پیش خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، جو بایدن، نامزد حزب دموکرات سرانجام توانست بعنوان  پیروز انتخابات ریاست جمهوری 2020 به کاخ سفید راه پیدا کند.

11 هزار کیلومتر این سوتر در ایران، برخی سرمست از نتیجه انتخابات این کشور، در تلاش برای بزک کردن وجهه بایدن عنوان می کنند که رییس جمهور تازه منتخب آمریکا سیاستی کاملاً متفاوت از ترامپ در قبال ایران در پیش خواهد گرفت و از فشار تحریم ها علیه ایران کاسته خواهد شد؛ آنها وانمود می کنند که با بازگشت جو بایدن به برجام همه چیز به 18 اردیبهشت ماه 97 بازخواهد گشت؛ ایران به تعهدات برجامی اش که به صورت مختصر از اجرای آن عقب نشسته، باز خواهد گشت و دولت آمریکا نیز تحریم هایی که علیه کشورمان اعمال کرده را ملغی خواهد کرد.

فارغ از اینکه کارشناسان معتقدند اساساً بازگشت به دوران برجامی امکان پذیر نیست، اکنون سوال این است که مواضع دموکرات های آمریکا در قبال ایران واقعاً نرم تر از مواضع جمهوری خواهان است؟ برای گرفتن پاسخ این سوال لازم است با نگاهی به تاریخچه تحریم های آمریکا علیه کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به کارنامه تحریمی دموکرات ها علیه ایران/ بیشترین؛ شدیدترین!

نگاهی به کارنامه تحریمی دموکرات ها علیه ایران/ بیشترین؛ شدیدترین!